امکانات امنیت نرم افزار CRM

امنیت نرم افزار CRM شما در اولویت اصلی ما قرار دارد. ما به‌خوبی درک می‌کنیم که هر سازمان باید تعادلی مناسب بین حفظ و حراست از اطلاعات حساس مشتریان و فراهم کردن آزادی و انعطاف لازم برای کارکنان در انجام وظایف و کارهای خود ایجاد کند. هدف ما این است که در کنار ارائه‌ی امنیت […]

امنیت نرم افزار CRM شما در اولویت اصلی ما قرار دارد. ما به‌خوبی درک می‌کنیم که هر سازمان باید تعادلی مناسب بین حفظ و حراست از اطلاعات حساس مشتریان و فراهم کردن آزادی و انعطاف لازم برای کارکنان در انجام وظایف و کارهای خود ایجاد کند. هدف ما این است که در کنار ارائه‌ی امنیت قوی و قابل اعتماد، محیط کاری پویا و بدون محدودیت‌های غیرضروری را نیز حفظ کنیم.

  • امنیت بر اساس نقش های تعریف شده: برای هر کدام از نقش ها، متناسب با مسئولیتی که بر عهده دارند مجوز دسترسی تعریف کنید تا بخش های محرمانه سیستم تنها توسط کارشناسان مجاز قابل دسترسی باشد.
  • محدود کردن دسترسی با IP: شما می توانید دسترسی به CRM آپادانا را فقط به محدوده مشخصی از آدرس های IP مجاز محدود سازید.
  • مکانیسم رویداد نگاری (log): همه وقایع امنیتی سیستم را برای بررسی های بعدی ثبت می کند و امکان مشاهده و گزارش گیری از آن را فراهم می سازد.
  • سیاست رمز عبور :در CRM آپادانا شما می توانید سیاست های امنیتی رمز عبور مانند تعداد حروف، پیچیدگی و حداکثر عمر روز عبور را مطابق با سیاست های امنیتی شرکت خود مشخص کنید.
  • دسترسی ایمن در فضای اینترنت: دسترسی به CRM به روش SSL و با گواهینامه معتبر ایمن شده است و همه اطلاعات به صورت رمز نگاری شده با سرور تبادل می شود.