پشتیبانی نرم افزار یکی از عناصر کلیدی موفقیت در استفاده از هر نرم افزار، به ویژه نرم افزارهای تحت وب مانند CRM، است. هدف اصلی پشتیبانی نرم افزار، تضمین عملکرد صحیح و بهینه سیستم، کمک به کاربران در حل مشکالت فنی، و افزایش بهره وری کاربران از نرم افزار است. پشتیبانی نرم افزار معمولا شامل طیف گسترده ای از خدمات است که به صورت مستمر و در طول دوره استفاده از نرمافزار ارائه می شود.
پشتیبانی و پاسخگویی در این نرم افزار به صورت تیکتینگ میباشد ، سیستم تیکتینگ یک روش مدیریت درخواست ها و مشکلات کاربران است که به تیم های پشتیبانی اجازه میدهد به صورت سازماندهی شده در کوتاه ترین زمان به این موارد رسیدگی کنند.