درباره ما

با توجه به وابستگی های روزافزون سازمان ها به خدمات شبکه و فناوری اطلاعات و لزوم حفظ امنیت در حوزه های مختلف کسب وکار، بر آن شدیم تا پس از ۱۴ سال تجربه موفق در مجموعه های مختلف، از جمله شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات (ISP)،پیشگامان امن افزار، پیشگامان کی پاد و کیفیت گستر پیشگامان، شرکت امن افزار گستر آپادانا را تأسیس کنیم تا علاوه بر معرفی خدمات تخصصی و چابک، راهکاریی جامع و یکپارچه در راستای پاسخ دهی سریع به تهدیدات حوزه امنیت اطلاعات و نیز خواسته های متنوع و جدید مشتریان ارائه نماییم.

شرکت CRM آپادانا با هدف ساده‌سازی و بهبود ارتباطات بین کسب‌وکارها و مشتریان، راهکارهای نرم‌افزاری متنوعی را در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می‌دهد. این شرکت با تمرکز بر ارائه ابزارهایی که به کسب‌وکارها کمک می‌کند روابط طولانی‌مدت و مؤثر با مشتریان خود ایجاد کنند، بهینه‌سازی فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش را تسهیل می‌کند. محصولات آپادانا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساده، کارآمد و متناسب با نیازهای سازمان‌ها باشند، و با تیم پشتیبانی قوی، خدمات قابل اعتمادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هدف آپادانا، ارتقای تجربه مشتری و افزایش کارایی کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان است.

شرکت آپادانا بر اساس نیازهای کسب و کارهای ایرانی و بر پایه بهترین تجربیات بین‌المللی نرم‌­افزار CRM آپادانا را توسعه داده است.

هوشمندی در بازاریابی، فروش و خدمات، مدیریت همه‌ی فعالیت‌ها و پیگیری‌های موثر با مشتریان، مدیریت فروش‌های جاری، مدیریت خدمات پس از فروش، اتوماتیک‌سازی فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها به مشتریان بخشی از ویژگی‌های CRM آپادانا است.

یکی از بزرگترین ویژگی­‌های CRM آپادانا مبتنی بودن آن بر تکنولوژی پردازش ابری است. از مزایایی که پردازش ابری برای استفاده کنندگان آن به همراه دارد این است که کسب و کار، بسیاری از مشکلاتی که عموما در استفاده و نگهداری از نرم افزارها به وجود می‌آید مواجه نمی‌شوند، سرعت اجرا و پیاده سازی نرم افزار بسیار بالاتر است، امکان مقیاس پذیری نرم افزار وجود دارد، همواره از آخرین نسخه نرم افزار استفاده می‌شود.